Eka vene lapsille

Etusivu Foorumit RC-purjehdusfoorumi Muut luokat Eka vene lapsille

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)
  • Julkaisija
    Artikkelit
    V. Leskinen
    Osallistuja

Terve

Kiitos kaikille jotka järjestitte Vene25-messuilla venekokeilua. Kävin messuilla eskari/alakouluikäisten lasten kanssa ja olivat innoissaan. Aikaisemmin ollaan veneilty Prismasta yms. ostetuilla parin kympin ”RC-lelumoottoriveneillä”.

Pohdin, että jos otaisin lapsille kesäksi ekan purjeveneen, niin millainen se kannattaisi olla?

Eli ei välttämättä tarvitse olla vielä virallinen luokkavene, vaan joku helppo ja kestävä laite että oppivat hahmottamaan miten purjeet toimivat yms.

Osaisiko joku ehdottaa sopivaa mallia ja (verkko)kauppaa? Tai voin myös ostaa jos joku haluaa myydä sopivan käytettynä.

Budjetista en osaa tarkemmin sanoa eli olisi siitäkin kiva kuulla mikä on järkevä tässä vaiheess, nettihaun perusteella vaikutti että halvimmat ovat satasen luokkaa ja sitten ylärajaa ei taida olla…

Kiitos etukäteen

Teemu Parta
      Avainmestari

Morjensta.

Kiitos ja kiva että oli hyödyllinen kokeilu venemessuilla. Ties vaikka olin paikalla kun kävit.

Jos DF65 ei ihan vielä kiinnosta niin mulla olis tarjolla vielä huomattavasti halvempi vaihtoehto.
        Kuitenkin ihan oikea RC purjevene. Hinta luokkaa 120e
        Voit nakkaa mulle vaikka täällä viestiä niin vaihdellaan yhteystietoja.

-Teemu-

• Tätä vastausta muokkasi 1 kuukausi sitten Teemu Parta.
        V. Leskinen
        Osallistuja

Moi! Kiitos vastauksesta – kuulostaa tosi kivalta. Löysin sinun yhteystiedot tuolta hallituksen sivuilta ja laitoin gmail-osoitteeseesi mailia (kannattaa tarkastaa roskapostikansio jos meni sinne), niin voidaan sopia tarkemmin!

Esillä 3 viestiä, 1 - 3 (kaikkiaan 3)
        • Sinun täytyy olla kirjautunut vastataksesi tähän aiheeseen.